killenbakomproblemen

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av killenbakomproblemen - 28 februari 2012 15:45

Jag väntade mest på mitt besök på hunddagiset som min kontaktperson på Misa hade ringt igår.

Jag var stressad inför besöket, så jag kunde knappt sova under natten innan. 


Men jag var utanför lokalen i god tid och inväntade min kontaktperson som kom i bil, medans jag tog mig in med både tåg och buss.

Blev mottagen med vänligheten när jag steg in i butiken som ligger sammanlänkat med hunddagiset.

Fick träffa ägaren som intervjuade mig och jag berättade om allt som han kunde tänka sig vilja höra.


Hela besöket tog inte mindre än 25 minuter och när det var över så hade jag blivit erbjuden praktik i mitten på mars.

Han frågade mig om jag hade någon form utav neuropsykatriska problem, så jag svarade jag helt enkelt att jag har Asperger och ADHD, men det är knappt synbart, vilket min kontaktperson höll med om och sa att jag var den lugnaste dom hade inskriven på Misa just nu.


Det finns också en chans att detta kan leda till en anställning.

Hur kan detta bli ännu bättre?

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards