killenbakomproblemen

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av killenbakomproblemen - 22 februari 2012 15:45

Det blev nästan ett vanligt besök på Misa idag, men jag fick komma in 13:00 på grund av att kontaktpersonen var på möte för tillfället.

Fick hänga av mig min jacka innan jag fick gå till samma rum som jag har suttit med henne i under fyra tillfällen nu.


Idag hade hon papper om vad jag kräver på arbetsplatsen och vilka reaktioner jag får under stress och annan form av kraftig belastning.

Hon sa att det skulle ta ungefär 3 möten att färdigställa hela högen med papper, men jag tog bara 20 minuter på att göra klart dem.

Hon blev chockad att jag var så snabb med att göra klart pappren.


Vi hade ett kort samtal efteråt och sedan fick jag gå och möta upp mina föräldrar som var på bokrean på varuhusen.

Det är under bokrean som jag upptäckte något som jag inte gillade.

De sålde World of Warcraft: Burning Crusade, den första expansionen i serien, även när man får den gratis numera när man köper huvudspelet.

Är verkligen varuhus så fräcka att det försöker något så lågt att sälja ut gratisvaror till ett pris?

Det är sjukt i vilken vinkel du än ser det.

Så om du bestämmer dig för att börja med World of Warcraft, då ska du INTE köpa Burning Crusade.

Det var allt för mig nu.

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards