killenbakomproblemen

Alla inlägg under april 2012

Av killenbakomproblemen - 5 april 2012 11:38

Fick idag brevet om beslutet om mitt körkortstillstånd.

De återkallar mitt körkortstillstånd för att jag ej uppfyller de medicinska kraven som krävs.

Så, två år av väntan har nu fått sitt slut för tillfället.

Jag ska överklaga detta och se vad det ger, men nu är det bara att slicka såret och gå vidare.

Livet slutar inte här, men detta är ett steg tillbaka för alla planer jag har gjort förut.

Av killenbakomproblemen - 4 april 2012 15:30

Denna vecka blev kortare än de andra två.


Måndagen gick mest åt att fylla på vattenskålar, diska dem, gå med hundarna och träna med dem.


Tisdagen var dagen jag inte kände mig så bra men gick ändå, till att göra samma saker igen. Monotomt arbete.


Idag vaknade jag upp och mår urkasst. Ringde mig in sjuk och började sedan arbetet med att bli bättre.


Kul vecka, eller hur?

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards