killenbakomproblemen

Alla inlägg under juli 2012

Av killenbakomproblemen - 13 juli 2012 16:18

Ni får ursäkta för min långa frånvaro, men jag har satt tillbaka mitt liv långsamt bit för bit och nu kan jag äntligen få lugna ner mig lite.


Hade min sista dag som inhyrningsarbetare idag och ska nu ha tre veckors semester.


Skulle ha varit en normal och härligt dag, men jag fick reda på att jag hade blivit antagen till Hermods för tre dagar sedan för en distanskurs i matematik 3C, men hade dock inte blivit informerad om detta via e-post som jag skulle ha blivit.


Så jag har fått be om förlåtelse till mina kollegor och till mina föräldrar för hemska och argsinta utbrott som gjordes.


Så jag får besöka det nya kommunhuset i augusti och träffa min kontaktperson för att få min kurs flyttad till ett senare datum, och om det funkar, då ska jag snabbt införskaffa mig boken jag behöver, kanske fler om ämnena packas upp.


Annars blir det bara att spendera mina dagar med lugn och hoppfull framtid.

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards