killenbakomproblemen

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av killenbakomproblemen - 19 februari 2012 19:52

Varför bryr jag mig ens att försöka göra en skillnad på mitt liv?

Samhället dömer en så fort de vet faktan om en.

Monster, neandertalare, samhällets svarta får, mental defektiv person, alla glåpord som tänkas kan komma från ens mun.

Vi är dömda med ett svar som i slutet kostar oss en framtid.


Det är inte konstigt att det är så många fickstölder och vi får fler fördomar kastade på oss.

Samhället, ni sjuka, dömande, hjärtlösa, oälskbara individer, det är tack vare er att vi lever i det mörka gränderna av vad som anses normalt.


Låt er för en dag få känna igen er i våra skor och känn vår smärta.

Den dagen det händer, då ska vi stå och skratta åt er.

Skratta åt hur patetiska ni är, så verkligen slår er hårt och ändrar framtiden.


Vi är människor, vi lever, vi andas, vi älskar, vi gråter, vi känner, vet det!

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards