killenbakomproblemen

Alla inlägg under oktober 2012

Av killenbakomproblemen - 23 oktober 2012 13:12

Det är hur lång tid det tog mig innan min första dag på den nya arbetsplatsen blev min sista.
Inte nog med att barnen undvek mig som pesten, också de anställda verkade inte visa någon form av tillit mot mig.
Nu vet jag iaf var mina fötter står på jorden, de står på vägen till något bättre.

Av killenbakomproblemen - 22 oktober 2012 19:24

Ni får ursäkta igen, hade lite problem med att få ändan ur sätet och fota mina inköp, men idag fixade jag det.

     

     

     

     


Detta är köpt på Dressman i Uppsala och Thun's i Almunge.

Har också valt ta bort ansiktet från två sista för säkerhetsaspekt.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka, ska själv ladda upp för min första dag på min praktik imorgon.

Mer om detta kommer under veckorna som kommer.

Tills dess, hare gött.

Av killenbakomproblemen - 7 oktober 2012 14:22

Hejsan kära läsare.

Killen bakom problemen är nu tillbaka igen och jag får börja med att be om ursäkt för min brist på inlägg den senaste tiden.

Jag har varit på en motsvarighet till MISA som jag var på förut, kallad SMIA.

Men, under den senaste tiden så har livet varit ganska jobbigt och först nu kunde jag äntligen ta tid att komma på här och skriva.

Stora förändringar händer och framtiden väntar.

Det kommer att bli mer inlägg nu när jag går in i en ny del av mitt liv.

Nästa inlägg kommer att bli ett fotokollage med lite kläder som jag köpt under veckan.


Tills dess, döm inte diamantens värde innan du hugger bort stenen.

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards