killenbakomproblemen

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av killenbakomproblemen - 25 januari 2012 15:30

Usch, vilken morgon man fick.

Jag höll nästan på att somna om flera gånger innan farsan ställde sig och lagade mannagrynsgröt.

Jag gillar mannagrynsgröt, men jag gillar inte att ha huvudvärk när jag försöker att njuta av den.

Jag tog pamol för min huvudvärk, men funkar inte alls.


Kom tidigt till jobbet igen och la upp lotterna för försäljning.

Tog bara 10 minuter innan jag och min bisittare fick en kund.

Hon köpte två bingolotter, så man blev lite glad iaf.

Typiskt att jag har huvudvärk, för jag sitter i en miljö med konstanta ljud, så det tär på huvudvärken att lyssna på det.


Framåt slutet så börjar huvudvärken lägga sig och jag kan lugnt läsa mer ur boken "Världens Största Katastrofer".

Jag kan rekommendera den för läsaren som är nästan lika gammal som mig, för det är en del av kulturhistoria som hänt ut i världen.


Jag kan se alla bussar som åker förbi och hur elever från det närliggande gymnasiet kliver på och åker hem tidigare.

Om man bor rätt till så är det nog inga problem att göra det.


Nä, har gnällt tillräckligt nu.

Peace.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards