killenbakomproblemen

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av killenbakomproblemen - 20 januari 2012 12:00

Fick äntligen ändan ur stolen och drog till doktorn för att ta mitt blodprov.

Var nervös eftersom jag inte hade givit blodprov hos den nya vårdcentralen som jag går till.

Fick komma in efter knappt fyra minuter och visade upp en lång lista på alla analyser som ska göras på mitt blod.

Det mesta var riktat mot mitt blod, blodplasma, lever, njurar, hjärta, blodkärl och sköldkörtel.

Kort sagt, kroppens alla reningssystem.

Ska bli intressant att få veta vad de sex rören kan berätta.

Han som stack mig var jätteduktig och väldigt pedagogisk, han utstrålade verkligen "Jag kan mitt jobb och jag vill inte skada dig".

Åkte sedan och handlade med mina föräldrar, men det får bli en annan historia för en annan dag.


Peace.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards