killenbakomproblemen

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av killenbakomproblemen - 13 januari 2012 18:45

Sedan jag började som lottförsäljare och informatör så har jag känt en stark sorg att jag inte kunnat komma längre i livet än detta.

Jag sitter med mobilen i hand varje timme och hoppas på ett samtal som kan förändra mitt liv, men dock ej får jag uppleva det.

Är detta verkligen vad ni "normala" ser hos mig?

Ser ni en framtida mördare, våldtäktsman eller ficktjuv?

En känslokall individ som du kan slänga handduken på och be att den tvättar den åt dig?

Jag må ha mina problem, men jag har känslor.

Jag andas, ser, hör, känner och gör allt ni gör, för jag lever och jag vet att ni som endast ser mig som ett problem, det är ni som är blinda för sanningen.

Sanningen att ni är rädda för det annorlunda.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 22-årig kille från Uppsalas region med ADHD och Autistisk Asperger. Följ min resa igenom det dagliga livet och få ett förstående för killen bakom problemen.

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards